MenuΕγγραφήΕίσοδος
Κατηγορία Προεγγραφή (έως 31/03/17) Εγγραφή (από 01/04/17)
Σύνεδροι 40€ 50€
Φοιτητές 25€ 35€
Εκπαιδευτικοί 30€ 40€

 

Οδηγίες Εγγραφής στο 25ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Η συμμετοχή μπορεί να καταβληθεί μέσω των τραπεζικών λογαριασμών που αναγράφονται παρακάτω.

Να υπενθυμίσουμε ότι προκειμένου να παρουσιαστεί κάποια εργασία θα πρέπει να καταβληθεί και το αντίστοιχο αντίτιμο. Σε διαφορετική περίπτωση,  ο/οι συγγραφέας/είς δε θα λάβουν τη σχετική Βεβαίωση. Με την άφιξή σας, θα πρέπει να επιδείξετε στους ανθρώπους της Γραμματείας του 25ου Δ.Σ.Φ.Α.Α. τόσο την εγγραφή σας όσο και το απόκομμα κατάθεσης των χρημάτων.

Στην περίπτωση που υποβάλετε το αντίτιμο αλλά τελικά αποφασίσετε να μην παρουσιάσετε την εργασία σας στο Συνέδριο, δε θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του ποσού που καταθέσατε.

Οι αριθμοί λογαριασμών στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε την εγγραφή σας είναι: 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αριθμ. Λογαρ.: 878/201858-63

Εις διαταγή: GLOBAL EVENTS

IBAN No: GR76 0110 8780 0000 8782 0185 863

SWIFT CODE: ETHNGRAA

 

ALPHA BANK

Αριθμ. Λογαρ.: 480 002 002 002694

Εις διαταγή: GLOBAL EVENTS

IBAN No: GR 2501404800480002002002694

SWIFT CODE: CRBAGRAAXXX

 

EFG EUROBANK ERGASIAS BANK

Αριθμ. Λογαρ.: 0026.0366.91.0200197785

Εις διαταγή: GLOBAL EVENTS

IBAN No: GR 2302603660000910200197785

SWIFT CODE: ERBKGRAA

 

Σημαντικές Σημειώσεις

  1. Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το καταθετήριο πληρωμής με φαξ στο 2310 247746 ή με email στο info@globalevents.gr, αναγράφοντας το όνομά σας και το όνομα του Συνεδρίου.
  2. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου GLOBAL EVENTS στο 2310 247746 ή στο info@globalevents.gr για να σας αποσταλεί η φόρμα πληρωμής με πιστωτική κάρτα.
  3. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί τιμολόγιο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου GLOBAL EVENTS στο 2310 247746 ή στο info@globalevents.gr για να ενημερώσετε για τα πλήρη στοιχεία του τιμολογίου (Όνομα εταιρείας/οργανισμού/ιδρύματος, ΑΦΜ, ΔΟΥ, Διεύθυνση, Τηλέφωνο).

Σημειώσατε ότι αποδείξεις και τιμολόγια εκδίδονται και αποστέλλονται μετά το πέρας του Συνεδρίου.